Zoekmachine Adverteren
Krijg direct meer websitebezoekers
Overzichtelijk advies
Bewezen resultaat
Op maat gemaakt
Waarom Zoekmachine Adverteren?
Zoekmachine adverteren, oftewel Search Engine Advertising, ook wel afgerond tot SEA, is een methode om direct meer website bezoekers te krijgen. De SEA advertenties ranken bovenaan in de Google zoekresultaten, waardoor ze als eerste gezien worden door zoekers. Een aantal voordelen die SEA met zich meebrengt is dat je de prestaties goed kunt meten, dat je snel resultaten kunt krijgen en dat je gericht je doelgroep kan bereiken.
Waar kan ik u mee helpen?
Sterke Advertenties
Go Get Digital stelt advertenties op die goed presteren, een hoge advertentiekwaliteit hebben en direct resultaat opleveren.
Continue Optimalisatie
Door middel van continue optimalisatie wordt het maximale uit de campagnes gehaald.
Bijpassende landingspaginas
Wanneer de landingspagina's niet aansluiten bij de advertenties, zal dit zichtbaar zijn in de resultaten. Daarom wordt er ook aandacht geschonken aan de landingspagina's.
Zoekwoorden Controle
Er zal worden gecontroleerd op welke zoekwoorden toegevoegd en uitgesloten kunnen worden bij de campagnes, om beter zichtbaar te worden.
Bod aanpassingen
Door middel van bod aanpassingen wordt het budget zo optimaal mogelijk benut. Denk hierbij aan een verhoging van het bod op basis van: locatie, apparaat en tijdstip.
PPC Strategie
Door middel van een Pay Per Click (PPC) strategie, zal er geoptimaliseerd worden om de kosten per klik zo laag mogelijk te krijgen, waarbij gefocust wordt op zoveel mogelijk conversies.
Hoe gaat Go Get Digital te werk?
1
Account opzetten
Allereerst zal er een account worden opgezet binnen Google Ads. U krijgt hierbij rechten om alles in te zien.
2
Zoekwoorden onderzoek
Vervolgens zal er middels verschillende tools, waaronder SE Ranking, een zoekwoorden onderzoek uitgevoerd worden. Zo zal onderzocht worden welke zoekwoorden voor uw bedrijf relevant zijn om op gevonden te worden. Ook zal er gekeken worden naar zoekvolume en concurrentie.
3
Campagnes en advertenties opzetten
Hierbij worden de advertenties en campagnes opgesteld, die door de doelgroep gevonden worden wanneer ze op de gekozen zoekwoorden zoeken binnen Google. Er worden advertenties opgesteld met een hoge kwaliteitsscore, zodat het meeste uit het budget gehaald wordt.
4
Analyse en optimalisatie
Nadat de advertenties zijn opgesteld, zullen deze regelmatig geanalyseerd en geoptimaliseerd worden. Denk hierbij aan het opzetten van verschillende experimenten, waaronder bodaanpassingen en budgetaanpassingen.