Conversie optimalisatie
Transformeer uw kijkers naar kopers
Overzichtelijk advies
Bewezen resultaat
Op maat gemaakt
Waarom Conversie optimalisatie?
Heeft u websitebezoekers die vooral kijken en nauwelijks kopen? Dan is conversie optimalisatie
een zeer sterke methode om het resultaat van uw website te verbeteren, door data en feedback van bezoekers te gebruiken. Dit zorgt voor meer conversies, zoals meer aankopen en meer nieuwsbrief inschrijvingen.
Waar kan ik u mee helpen?
Minder obstakels
Op elke website liggen obstakels die aankopen kunnen verminderen. Deze obstakels zullen zoveel mogelijk weggehaald worden.
Meer conversies
Met conversie optimalisatie zal er gestreefd worden naar meer clicks en meer conversies.
Usability
Om in plaats van kijkers meer kopers te krijgen, is het belangrijk om een gebruiksvriendelijke website te hebben. Dit ga ik voor u optimaliseren.
Heatmaps
Om te weten te komen waar bezoekers op de website afhaken, kan er onderzoek uitgevoerd worden met heatmaps.
Neuromarketing
Met neuromarketing wordt er gekeken naar hoe het zenuwstelsel invloed heeft op emoties en de invloed daarvan op onze beslissingen.
AB testen
Door te AB testen kan er worden gemeten hoeveel invloed een website aanpassing heeft op de conversies. Zo krijgt u meer inzicht in wat goed werkt.
Hoe gaat Go Get Digital te werk?
1
Analyse
Allereerst zal er in kaart worden gebracht hoe de website op dit moment presteerd. Hier zullen obstakels en verbeterpunten uitkomen. Zo zal er geanalyseerd worden met Google Analytics en Microsoft Clarity.
2
Neuromarketing en opzet maken
In deze fase zal er gekeken worden naar hoe er obstakels weggehaald kunnen worden en er meer overtuiging toegevoegd kan worden op de website. Er zullen hier verschillende neuromarketing theorien bij gehanteerd worden.
3
Testen
De uitwerkingen en ideeën uit de vorige fase zullen nu uitgebreid getest worden. Hierbij kan er gebruik gemaakt worden van A/B tests, oftewel split tests. Dit is een methode om te testen welke versie van een webpagina het beste presteert. Zo kunnen verschillende aanpassingen getest worden, denk aan: De kleur van de knop, teksten en beelden.
4
Evaluatie en optimalisatie
Na een vooraf afgesproken periode zullen we samen gaan zitten om te bespreken hoe de activiteiten verlopen zijn, welke obstakels we zijn tegengekomen en welke resultaten er zijn behaald. Op basis van deze evaluatie kunnen we kijken wat er goed gaat en wat er nog beter kan. Dit nemen we dan vervolgens weer mee voor eventuele toekomstige activiteiten.