Conversie optimalisatie

Ga van kijkers naar kopers

Waarom Conversie optimalisatie?

Heeft u websitebezoekers die vooral kijken en nauwelijks kopen? Dan is conversieoptimalisatie

een zeer sterke methode om het resultaat van uw website te verbeteren, door data en feedback van bezoekers te gebruiken. Dit zorgt voor meer conversies, zoals meer aankopen en meer nieuwsbrief inschrijvingen. 

Wat kan goede Conversie optimalisatie u opleveren

Minder obstakels en daarom meer clicks

Een meer gebruiksvriendelijke website

Verhoging conversiepercentage en dus meer omzet!

pexels-fox-1595387.jpg

Waar kan ik u mee helpen?

Minder obstakels

Op elke website liggen obstakels die aankopen kunnen verminderen. Deze obstakels zullen zoveel mogelijk weggehaald worden.

Meer conversies

Met conversie optimalisatie zal er gestreefd worden naar meer clicks en meer conversies.

Usability

Om in plaats van kijkers meer kopers te krijgen, is het belangrijk om een gebruiksvriendelijke website te hebben. Dit ga ik voor u optimaliseren.

Heatmaps

Om te weten te komen waar bezoekers op de website afhaken, kan er onderzoek uitgevoerd worden met heatmaps.

Neuromarketing

Met neuromarketing wordt er gekeken naar hoe het zenuwstelsel invloed heeft op emoties en de invloed daarvan op onze beslissingen.

AB testen

Door te AB testen kan er worden gemeten hoeveel invloed een website aanpassing heeft op de conversies. Zo krijgt u meer inzicht in wat goed werkt.

En ga nu van kijkers naar kopers!