top of page

Conversie optimalisatie

Transformeer uw kijkers naar kopers

Overzichtelijk advies

Bewezen resultaat

Op maat gemaakt

Waarom Conversie optimalisatie?

Heeft u websitebezoekers die vooral kijken en nauwelijks kopen? Dan is conversie optimalisatie

een zeer sterke methode om het resultaat van uw website te verbeteren, door data en feedback van bezoekers te gebruiken. Dit zorgt voor meer conversies, zoals meer aankopen en meer nieuwsbrief inschrijvingen. 

Wat levert goede Conversie optimalisatie u op?

Minder obstakels en daarom meer clicks

Meer conversies

Een gebruiksvriendelijke website

Verhoging conversiepercentage en dus meer omzet!

Profielfoto in Amerika

Waar kan ik u mee helpen?

Minder obstakels

Op elke website liggen obstakels die aankopen kunnen verminderen. Deze obstakels zullen zoveel mogelijk weggehaald worden.

Minder obstakels

Meer conversies

Met conversie optimalisatie zal er gestreefd worden naar meer clicks en meer conversies.

Meer conversies

Usability

Om in plaats van kijkers meer kopers te krijgen, is het belangrijk om een gebruiksvriendelijke website te hebben. Dit ga ik voor u optimaliseren.

Gebruiksvriendelijkheid

Heatmaps

Om te weten te komen waar bezoekers op de website afhaken, kan er onderzoek uitgevoerd worden met heatmaps.

Heatmaps

Neuromarketing

Met neuromarketing wordt er gekeken naar hoe het zenuwstelsel invloed heeft op emoties en de invloed daarvan op onze beslissingen.

Neuromarketing

AB testen

Door te AB testen kan er worden gemeten hoeveel invloed een website aanpassing heeft op de conversies. Zo krijgt u meer inzicht in wat goed werkt.

AB testen

Wilt u meer resultaten boeken?

Hoe gaat Go Get Digital te werk?

Hoe gaat Go Get Digital te werk 1

1
 

Analyse
Allereerst zal er in kaart worden gebracht hoe de website op dit moment presteerd. Hier zullen obstakels en verbeterpunten uitkomen. Zo zal er geanalyseerd worden met Google Analytics en Microsoft Clarity.

Hoe gaat Go Get Digital te werk 2

2
 

Neuromarketing en opzet maken
In deze fase zal er gekeken worden naar hoe er obstakels weggehaald kunnen worden en er meer overtuiging toegevoegd kan worden op de website. Er zullen hier verschillende neuromarketing theorien bij gehanteerd worden.
 

Hoe gaat Go Get Digital te werk 3

3

Testen
De uitwerkingen en ideeën uit de vorige fase zullen nu uitgebreid getest worden. Hierbij kan er gebruik gemaakt worden van A/B tests, oftewel split tests. Dit is een methode om te testen welke versie van een webpagina het beste presteert. Zo kunnen verschillende aanpassingen getest worden, denk aan: De kleur van de knop, teksten en beelden.

Hoe gaat Go Get Digital te werk 4

4

Evaluatie en optimalisatie
Na een vooraf afgesproken periode zullen we samen gaan zitten om te bespreken hoe de activiteiten verlopen zijn, welke obstakels we zijn tegengekomen en welke resultaten er zijn behaald. Op basis van deze evaluatie kunnen we kijken wat er goed gaat en wat er nog beter kan. Dit nemen we dan vervolgens weer mee voor eventuele toekomstige activiteiten.

Pijl arrow

Laten we gratis en vrijblijvend
kennis maken

Bedankt voor het invullen!

Anker 1
bottom of page